Indieincest


Därför älskar vi lilaexpress: utsikten! den minimala tiden till krysset! de otroligt bekväma sätena!

Aaaaah är hemma igen efter att ha sovit över hos karin. Det är seriöst 6 minusgrader ute! Jag hade klackskor och tunna nylonstrumpor och fick vänta 25 min på bussen pga. att jag gick för snabbt och ett litet missförstånd från västtrafikssida. När jag kom hem upptäckte jag dock att solen sken in så varmt i mitt rum så jag fick ett buddhistiskt ryck (sanna buddhister solbadar varjemorgon, alltså går upp samtidigt med solen, klär av sig nakna och hälsar dagen välkomen.) men var ju tvungen att göra det mer västerlänskt eftersom det även cvar ca 6 timmar efter soluppgången. Det blev toppless i gungstolen men det var så sjukt avslappnande att sitta och bli uppvärmadav solen! Lyssnade även på en sjukt bra skiva med Robert Plant och Alison Krauss som stämde så otroligt bra till mitt humör!

Var på Svanen igår och det finns verkligen bara ett ord som beskriver det hela på rätt sätt: indieincest. Att staffan westerberg hade exploderat över hela stället gjorde det inte bättre.

Jag är chockade över att jag inte tagit upp det tidigare, men MELODIFESRTIVALEN HAR BÖRJAT!!!!!! Äntligen är årets kulturhändelse hääääär!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Okeeeeej LINA så älskar din blogg. Det är så du och guuuuuud vad jag saknar dig! Snart är min lilla vistelse i de finska urskogarna över och jag lämnar det här ack så vackra vinterlandskap för Götet. Boka in en dejt med mig snarast möjligast för jag vill umgåååååås!!!!!!!!

2009-02-13 @ 22:10:52
Postat av: Lina

gud vad glad du gör mig! Vad kan jag säga jag saknar DIN blogg, vad händer???

Kan inte jag komma till finland? Det endä jag vill just nu är att bli piskad med björkris i en bastu på tundran med en isvak i sikte!

PUSS, ring när du kommer hem!

2009-02-14 @ 09:15:09
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0