Jag fryser

Hjälp, försöker de spara ihop till nästa Paris resa genom att stänga av värmen på skolan eller?? Jag har fusit som galning hela dagen. På svenskan satt jag som en gås och kände bara hur jag krympte ihop. Jag var liksom bara gåshud, det kände jag verklien själv eftersom mina bröst till slut inte ens nuddade bh:n. Brrrrrr!

Men jag tog Lila hem från järnvågen idag, och jag kände mig väldigt inspirerad av filmen pk.com.cn när jag power-walkande mot bussen. Allt ser verkligen annorlunda ut ifrån andra perspektiv (aka järntorget från stenaline hållet). Kände mig mycket uppmuntrad av detta faktum. Det är aldrig som det ser ut och det som är gammalt kan bli nytt bara man vänder på det.

jag snodde bilden från anna, som snodde den från englas showroom.
jag vill ha den. jag vill ha den. jag vill ha den. jag vill ga den.

Kommentarer
Postat av: jessika

aaaaaaah den där tröjan har jag också suktat efter i ett par dagar!

2009-02-04 @ 18:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0