Le mot världen så ler den mot dig

Åh det har varit en sån härlig dag idag! Det blev ingen morgonyoga eftersom jag var för trött och förvirrad för att gå rakt, det var liksom inte läge att försöka sig på några lugnande smidighetsövningar då, men frukost blev det! Verkligen jätte mysigt, café and the bakery har liksom fått en pånyttfödelse i mina ögon, det känn mysigt igen! Vi (jag och Karin) pratade framtid och ideerna flödade!

Det som känns så härligt är att alla har varit så snälla mot mig idag!! Då menar jag inte att jag brukar bli misshandlad av mina klasskompisar men även alla människor i stan och i affärerna har varit så trevliga! Så därför har jag gått och lett som en galning genom vasaallén x antal gånger och skålade, i mitt försök att tacka bilen för att den stannade, med min take-away mugg (linsinspirerad thaisoppa) från mm tack och lov att locket var på.

Sen har jag även tagit en sväng om banken och nu har jag ett sparkonto m 1% ränta och ett fondkonto med 50%rörligränta och 50% 80%garantifond. Jag ska börja spara 400 kr i månaden, plus mer när jag kan. Nu har jag även en sån lite dosa så jag kan sköta alla mina överföringar själv: JAG ÄR VUXEN!!!!!!!!

Nu: ALexander Pope
Sen: Förnuft och Känsla på stadsteatern!

Kommentarer
Postat av: katrin

Kompis! Trevligt att träffa dig idag :) Hoppas teatern var bra... här är en blogg som jag hitta om en tjej som pluggar på sorbonne i paris.. tänkte att du kanske vill checka in den. http://dontask.blogg.se/

2009-02-05 @ 21:29:55
Postat av: Sassy

Jag kom aldrig iväg till gymmet i förrgår...Det dök upp så mycket annat. Och sedan är jag inte särskilt motiverad. boxning, jympa, spinning och skivstång älskar ajg att träna och jag vill göra det så ofta jag kan, men gym känns inte så kul. Men jag ska ändå testa på det, det kan vara bra att träna det när det inte finns några pass att gå på. Men jag kommer känna mig helt vilsen där inne...

2009-02-06 @ 10:09:52
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååå! Är lika underbart att läsa här varenda gång!

:D



Jag hittade en blogg som ett par som bor i montpellier skriver, vet ingenting om dem, men mon dieu, deras kläder- gaaah, så vackert! speciellt hennes! Kände att jag var tvungen att dela med mig! Har ingen aning om du instämmer eller ens känner att du vill slösa en sekund på det här, men herregud, det är så fint!



om du får lust att kolla in hennes outfits hittar du dem här:

http://hannaojohn.blogg.se/category/outfits.html



Ha det bästa lovet någonsin - underbara glädjespridande, så ses vi i skolan! :D



Tusen kramar Lisa

2009-02-10 @ 21:41:43
Postat av: Lina

Lisa: Men herregud!!!! Jag dog så mycket det var verkligen heeelt fantastiskt TACK FÄR DEN LÄNKEN!!!



Naw, vad gullig du är, vi syns på måndag!!!!

2009-02-12 @ 18:32:00
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0