Mål för dagen

Mmmmmmm har precis ätit min mammas goda qinoa sallad med fänkål och grillad hallomi, det var så gott och mycket fräsht efter mitt träningspass, eftersom moa är sjuk var jag vikarie för henne på Böskolan och fick äntligen träffa mina gamla gubbar igen! Det var jätte kul och jag svettades som en gris. Det är ju bra när man är ledare, föregå med gott exempel....

Nu ska jag förbereda mig lite inför min lilla redovisning av en fransk nyhet. Har lärarna ingen fantasi?? Skriv om ett land, översätt en artikel, berätta om en nyhet!!!! Hello?? Jag dör av tristdess här, men bry er för all det inte om mig.

Men imorgon, imorgon, min lyckliga imorgon! Jag ska träffa Karin kl 8 på Café and the bakery och äta frukost! Åh, det ska bli så mysigt!!! Perfekt början förhoppningsvis. Jag hoppas även på att jag av någon anledning ska vakna pigg som en mörtis och göra lite morgon yoga, bara för att spä på min perfekta start på dagen. Vi får se...

En annan perfekt dag, min födelsedag förra året! Så fina cupcakes fick jag !!!!

Kommentarer
Postat av: fredrika

Jaaa ! verkligen panik ! men jag har tyvär inte hittat den än heller :/ men aa rummet kämpar jag med :P jag har flyttat typ.. till landala torg.. fast lite mer neråt skolan, så det är nära och bra ! :P

2009-02-04 @ 23:34:25
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0