Säg inte att jag är här



Hjälp, jag känner mig som den smått paranoida tanten som lagt alla sittunderlägg över sig fär att inte synas när hennes vanföreställningar tog överhanden. Men jag är förföljd på riktigt, på öppen gata! Allt jag gjorde var att öppna ett gammalt dokument jag haft på mejlen och då dök han upp. Mitt på skärmen. Och även om dokumentet i sig för längesedan är ned klickat så sitter han där i högra hörnet med halv slutna ögon och ser fruktansvärt nöjd ut med sig själv: Gemet. Vad gör han där? Han hör väl bara hemma i Word? Han fattar aldrig mina frågor och om jag försökte fråga om något annat med betydelse så skulle han väl bara svara med olika mått på radavstånd. Det hela gör mig mycket nervös. Säkert FRA:s nya bevakningsmetod, att skicka ut alla medhjälpare för att spana dygnet runt! Men den gubben går jag INTE på!!!!

Update: Gud jag är så trött! Har jobbat i sju timmar utan rast (det är såååååååååååååååå syyyyynd om moi!) och var tvungen att gå en halvtimma senare än var jag har betalt för. I min iver att tvätta allt rent lyckades jag spilla toalettvatten först på min fot och sedan även i mitt nsikte när jag gnuggade med toalettborsten. Det var mysigt. Nu ska jag peela mig och sedan SOVA!!!! Börjar 8.30 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0