uppraggad



Vinterskor och vinterjacka. Jag bor i Sverige, jag behöver kläder som tål kyla - en fråga; Hur svårt kan det vara att göra snygga grejer som tål minus grader??? Tydligen jättesvårt eftersom jag inte hittar NÅGONTING! Men det är iaf snart vår nu! Det som stör mig också är att jag inte vet hur jag vill klä mig och vad jag passar i. Det slutar i att allt blir en enda röra och att jag tröttnar på allt och är uppriktigt rädd att investera i långlivade grejer eftersom jag nästan förutsätter att jag kommer att hata dem nästa sesång. Vad ska man satsa på, vad är den röda tråden? Hur tänkte du här? Eller du kanske inte tänkte alls? Kanska ska mitt nyckelord vara raggare? För Änglagårdsfeelingen.

Min pappa har svart joggingdress och djupt nerdragen dragkedja (över sitt bara bröst) för att få fram den sliskiga latino känslan. Men vänta, vad är det han sjunger...?
..po-po-po-pokerface an na na na ana
vad händer med världen?? 

Kommentarer
Postat av: jessika

HAHAHAHAHA! jag blir så lycklig när jag hör att även andra människor har roliga/dampiga pappor!

2009-02-15 @ 20:27:10
Postat av: Anonym

snygg bild!



2009-02-16 @ 23:34:15
Postat av: D-DJ

Min pappa har ADHD och går på GHB.

2009-02-17 @ 16:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0