Bytt är bytt

Klädbytar nighten resulterade i en hudfärgad tubtopp, en hippiklänning, en underbar hemmastickad rosa och fluffigt tröja, en svart paris inspirerad tröja och nåt mer jag inte kommer ihåg...
Allt till priset av 7 linnen och tröjor jag personligen hatade! Det var så sjukt härligt att sitta i en ring full av kläder som igen ville ha längre, men som med nya ägare var älskade igen, en sån flin kärlekshistoria liksom, det inger hopp. Jag känner mig redan uppglammad. Olivia hade bakat jättegod kladdkaka och hallonäpplepaj och Elin hade fixat te med mackor, jätte mysigt verkligen! VI HADE SÅ ROLIGT ATT VI INTE KUNDE TÄNKA! (en liten intern grej som bara behövde klämmas in kände jag,)



Jag vill fortfarande ha en 2.55:a, men blir mer och mer övertygad om att röd är the only way to go. Jag har hört att priset är typ 13.000 hahahahahahahahahHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH <----- precis när caps lock tog över gick jag över i vansinne och falsett.

Kommentarer
Postat av: lipgloss

svart svart svart, i wanna go black. å hur ska du annars kunna göra en modifierad look af frukost på tiffanys??

2009-02-24 @ 23:19:47
URL: http://gothenburgdarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0