Aloe Vera junkie


Ja, det är jag på bilden.

Idag var en omvälvande dag för mitt psyke. Jag kommer äntligen fram och frå prata med en distriktssköterska på telefon.
Mhm jag, det kliar säger du. Var och när?
Öh, typ på benen och armana, främst på kvällen.
Jaha du, du har inte övervägt att det kan vara skabb?
??!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!

Hjälp, jag fick en tid imorgon morgon, men vem orkar vänte så länge om man har misstänkta parasiter under huden som långsamt äter sig in till ens själ? Intee jag i allafall, så jag knatade iväg till axessakuten efter skolan istället. Och kunde äntligen andas ut. Det var INTE skabb. Det var typ aotopisk vinterhud eller nåt. Iaf väldgt kliigt och torrt. Han (som beteede sig mkt osympatiskt) skrev ut en kortison salva till mig.

Men hjälp, jag tar inte värktabletter (om det inte är DEN dagen DEN gången i månade höhöhöhöh) jag tänker då inte smörja in mig med kortison om jag inte är döende (nästan). Så jag gick till life istället för att hämta ut e-receptet och kom ut med en påse med två olika aloe vera produkter samt en liten salva med naturens eget kortison - beskört (eller nåt sånt). Nu kommer jag bli len som en bebisrumpa igen *längtar*.

Nu strindberg och Oscar Wilde.
Om en timme Victoria Silvstedt.

Kommentarer
Postat av: Katrin

hooo tur att det inte var skabb! Jag försökte ringa dig förut idag men flicka lilla hade ej telefonen närvarande ;) Ville bara säga heeeeeeeeeeeeeeeeeej på daj! PUSS

2009-01-20 @ 22:05:32
Postat av: Alvur

Mentalgarn is alive! Ja, jag gör reklam via din blogg. Nämen, tänkte att du inte skulle tappa tron på vårt projekt. Hur går det själv med virkandet?

2009-01-22 @ 00:49:34
URL: http://www.nogg.se/mentalgarn
Postat av: lipgloss

BRÖSTCHOCK! jag visste inte att du hade gett dig in i porrbranschen,djupt sårad är jag (över att jag inte fick gå på smygreleasen)...övergett willys planerna? btw du e så ekoreko att jag kommer börja ta plastpåsar till ALLT! annars kanske världen blir FÖR ren...våga riskera det liksom...skönt att någon här tar sitt ansvar.

2009-01-22 @ 23:31:09
URL: http://gothenburgdarling.blogspot.com
Postat av: sandra

eeyyy!! haha ett tag sen jag var här inne och tittade in så att säga och sncka om att din nya lay-out är helt mjau!! jag gillart! =D och om hela "to be or not to be skabb" min kompis hade exakt samma problem som du.. och de inkompetenta läkarna trodde det var skabb! så hon behandlades mot det = dubbelt upp med torr hud! INTE OKEJ!

2009-01-25 @ 22:06:57
URL: http://brogren.blogg.se/
Postat av: Alva

Hate to break it to you but, din älskling är ond: http://www.yelah.net/news/20010608195928

2009-01-26 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0