Don't Hassel the Hoff


Jag vill ha SOMMAR! Men hur kunde vi bo såhär? Och tycka att det var bra..typ?

Åh, nu när glada julen är slut slut slut har jag genast börjat vrållängta efter sommaren! När jag och Emma lallade omkring i ett industriområde i fredags för att hämta upp hennes killes bil och åka och träna var det verkligen SOL! Jag såg ut som en kines och saknade för första gången på flera månader mina solglasögon! Det var en mycket omvälvande känsla och nu spriar hoppet om våren i mitt hjärta.

Något mer som verkligen börjar plantera sig i mitt hjärta mer och mer för varje dag som går är lärarföraktet. Jag har verkligen ingen respekt alls för MG (jag tror jag sluta skriva ut hans namn eftersom han med säkerhet (om han vet hur men använder en dator) googlar sig själv). Men jag har upptäckt att det tar väldigt mycket av min energi att focusera nästan hatliknande känslor på folk som arbetar som lärare på den minst kreativa arbetsplatsen som finns ( schillerskas lärarrum) och istället använda den till...läxläsning.

Dagens (och för alltid!) dröm man:

Taa da! David Hasslhoff! Om du bara vore min! Dieu ait ton cul och låt oss förvara den även för eftervärlden! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om posen, men jag tror det brukar kallas tidelag.

Kommentarer
Postat av: summerlove

HAHAH EXAKT den bilden hade jag med i min slutarbete i datakunskap (powerpoint pres.)i ettan...upp rullade The Hoff ackompanjerad av hot chocolate: I belive in miracles, where u from do-do-do YOU SEXY THING..

2009-01-14 @ 21:14:40
URL: http://gothenburgdarling.blogspot.com
Postat av: fredrika

haha jag har nog aldrig riktigt fattat charmen med den mannen.. min pojke däremot, ville trycka en tröja där det stod just don't hassle the hoff ! haha ofattbart !

2009-01-14 @ 23:07:56
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0