Flytta bara hem ditt dumma äpple

Gäsp. Jag är verkligen jätte trött, sitter för ovanlighetens skull och skriver franska. Referat på en artikel. För att få sitta här så länge som möjligt valde jag självklart en artikel på tre sidor puteliten tidningsskrift. yay.
Men idag tog jag den andra håltimman ia akt och gick och gymmande i en timma. Har redan lite träningsvärk, kände det när jag reste mig upp från bussen efter att ha suttit still i 40 min så hann jag stelna till lite...
Men seriöst vad gör man för att vakna till? Allt jag vill är att få gå och lägga mig, och det kan jag verkligen inte göra nu!
1. jag är inte klar.
2. .....
Jag hatar fraska. Som jessika så klokt sa i bamba så är enda hoppet att flytta till Frankrike.


Parlez-vous français monsieur Baskerman?

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, själv sitter jag här och försöker få mig själv till att börja. Självvar jag tvungen att välja en artikel om konflikten mellan oljeintresserade och muslimska separatistgrupper i norra Kina. På en franska så svår att jag inte fattar en enda mening helt. Hurray.

Det roliga är att jag skulle se det som en hämnd mot michel att inte göra läxan... Vet inte riktigt vad jag skulle säga för att göra det riktigt dråpande bara.

"Visst, jag sabbar bara mitt eget betyg... öh... men du då! Du bor ju i sverige... det är ju inte så smart det heller... HA!"

2009-01-28 @ 20:37:13
Postat av: Lina

ahahahahahahaha då skulle du allt trycka till honom!

2009-01-28 @ 20:51:54
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/
Postat av: jessika

hahahahahahahaaha... dör

2009-01-28 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0