I valet och kvalet



Jag vill investera i en deo som inte tranporterar aliminum rakt in i min kropp genom mina armhålor. Den ska lukta gott och vara fräsh. Men kruxet men såna deosar är att de inte är anti-perspiranta, jag har aldrig tänkt på vad a-p betyder men det är liksom anti-svett. Och jag vill ju inte riktigt betala minst 80 spänn för en deo som bara döljer, det blir lite FÖR retro för mig! (typ 1800-tal). Men hm.... cancer och för tidig död eller lite svettig men oluktig? Jag vet inte.

Doctor Haushkas ska iaf vara den bästa enligt kvinnan på life. Hej 150 kr:s klassen.

Kommentarer
Postat av: Victuria

haha, jag blir galen pa dendar rosenserien. Det kryllar av alla mojliga produkter fran den hos min pojkvan, deodoranden ar bra iaf. Jag brukar ta den nar jag har glomt min..

2009-01-16 @ 09:05:48
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

Hellu, vet ej om victoria redan har svarat på din lilla fråga, men jag är Dough D eftersom jag heter dahlström och victoria dough T eftersom hon heter turunen :P så det är jag, fredrika som ska flytta ! :P hoppas det blev lite tydligare nu !

2009-01-19 @ 20:55:25
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0