Lady Gaga goes Mimmi Pigg


Hot or not? Självklart hot, det var ju jättecoolt! Något att sträva efter, fram med kam och borste... plus tusen ton hallon doftande spray.

Slutade 11 idag så jag har haft en väldigt skön förmiddag, gjorde en mycket god pasta sallad m bl.a mango och avocado och avslutade med en stor kaffe i ett riktigt snyggt IKEA glas för 5 kr. Samtidigt kollade jag på en fransk serie (utan text!) och nu vill jag bara flytta till rivieran och ha på mig shorts och solglasögon hela dagarna! Jag bara dog.
 
Särskilt när det verkligen regnade IS från himmlen idag! Det var ju omöligt att gå, så jag slafsade och hasade fram med ben och höfter som såg totalt stelopererade ut! Inte okej. Jag var hela tiden rädd att råka halka och typ bryta benet i min ensamhet. Det skulle vara så sjukt pinsamt att ligga i slasket och ha skrik-ont. "Hjääääääääääälp hjäääääääääälp kan ingen hjälpa mig" liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0