Panik

Asså seriöst vad händer med alla skabb männsikor i denna världen??? Bara för att det är förkylnings period är den INTE OKEJ ATT SKABBA SIG UTAN KONSEKVENSER! Jag blir heeeeelt vansinnig på alla som snorar och hostar och slemmar ner min tillvaro! SLUTA!!! NU!!! Snyt er stanna hemma be någon slå er i skallen jag bryr mig inte sluta bara låta!!!! Jag går om kring med ipoden på max för att slippa men det går igenom ändå!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! USCH!

Kommentarer
Postat av: jessika

jag lider med dig! igår var det en man som nös jätteäckligt framför mig på bussen. först en gång och då tänkte jag inte på det, men sedan efter ett par sekunder nös han en gång till och jag började känna mig smått bakterie-paranoid men släppte det ända tills han nös en TREDJE GÅNG och då satt jag och kände hur mitt ansikte förvreds i äcklade grimaser. när han efter ytterligare ett par sekunder nös en FJÄRDE gång höll jag på att AVLIDA. och självklart, idag, vem är det som sitter och nyser upprepade gånger på bussen om inte JAG SJÄLV. och dessutom hostar jag och stör tillvaron för alla runt omkring mig. allt på grund av denne man som inte kunde hålla inne sina äckliga bakterier.

2009-01-28 @ 21:12:40
Postat av: jessika

när jag tänker efter är det nog mer troligt att jag har blivit smittad av albin eller någon i min familj, för de är sjuka allihop... men det betyder inte att det gör det okej att äckla sig på bussen!

2009-01-28 @ 21:14:18
Postat av: Lina

Mkt klok slutsats! Naw på dig. Inte bli sjuk!

2009-01-28 @ 21:25:40
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0