Sex on the beach

Så, då sitter jag här med en kopp sex on the beach och myser framför datorn med min La vie devant soi recensin. Vi har så mysigt momos ande och jag. För att göra det hela ännu mer absurt (te som smakar som tant-charter är absurt i vilket fall liksom) så lyssnar jag oavbutet på rövar sången från ronja rövardotter. Den där de liksom bara skriker hela tiden. Har precis kommit hem från träningen och känner mig lite små stel, men varm och gosig efter duchen som jag längtat så innerligt efter hela dagen. Jag vill vara omsluten av total varm renhet. Mmmmm att duscha varmt....
 
22.40 My perfect life med Victoria, våran största exportvara brevid Ingvar Kamprad. Vad är det för fel att drömma?

Kommentarer
Postat av: jessika

har jag fattat detta rätt: sex on the beach-TE?!?!

2009-01-28 @ 21:15:21
Postat av: Lina

Mais bien-sur! J'ai l'acheté chez Elin, dans la petite magazine Aptit à Mölndalsbro!

2009-01-28 @ 21:27:35
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, nice! :D Har bara smakat på drinken. Finns det likheter i smak?

2009-01-29 @ 19:34:07
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0