uppdatering

Hemma från jobbet. Försökte gå in på facebook för att kolla upp personen som skulle finnas med bland kattis taggade bilder, men jag blev helt matt. Alla sorters internet comunitys gör mig knäpp. Jag fattar inte på något sätt grejen.

Idag har jag:

  • Blivit förbannad av en tant (hon förbannade mig, hon är subjektet, förbannad är verbet) att brinna/bara ha det dåligt
  • Blivit slickad på händerna av samma tant, jag skulle kunna säga sexuellt trakaserad eftersom hon trodde min tumme var något annat.
  • Skrikit som en galning i en annan dams öron och bara fått ;va???, tillbaka.
  • Misslyckats med att köpa strumpbyxor, eftesom det fattades 4 kr.

Nu ska jag ta en paus och sova lite middag.

Take (me) away.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Snulle då!! Du borde sannerligen lära dig facebook.. haha. De har tom ändrat det till svenska nu.. :) Meeeen hjälp, kan tanter gå så pass lösa. Inga hämningar!!!

2009-01-31 @ 16:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0