Växeln hallå

Det är fortfarande kö. Vi arbetar så fort vi kan för att det ska bli din tur.


...jaha ja. Har telefonluren pressad mellan axeln och huvudet för att inte sitta helt apatisk medans jag väntar på att få komma fram till sjukvårdsupplysningen, som man av någon anledning nu ska ringa för att få en tid till vårdcentralen. Jag är nämligen trött på att sitta som en himla knarkare och klia mig som en galning på båda benen och armarna. Jag har varit sjukt torr i huden sen före jul och nu har det verkligenn eskalerat. Snart har jag säkert kliat så mycket så att jag får ett hål rakt igenom benet.  Det kan inte vara vägglössen igen för det så mer ut som bett, det här ser meer ut som eksemliknande grejer. Typ allt hårsäckar är knottriga och röda. Min största skräck är att jag typ ska ha fått skabb. Blääää!!!!

Update: Efter att nästan ha skapat mig nackspärr utav tio minuters väntan så kom jag fram. Men det var tydligen inte dit man skulle ringa ändå. De öppner inte förrän kl 8 ock innan dess var det tydligen ambulans eller sjukvårdsupplysningen man hade att välja mellan om man hade ett stort bekännelsebehov.


Må glamouren genomsyra mitt liv, ty då finnes ingen plats för skabbigheter.
Inte heller för torr hud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0