You wanna talk about mothers?!

Härliga tider! Strålande tider, det är äntligen fredag! Jag sitter och filar (om) på mitt CV för jag tänkte söka extra jobb på måndag. Jag behöver verkligen jobba mer (= tjäna mer pengar) för smakar det så kostar det och jag vill äta hela kakan. Jag jobbar ju inte särskilt mycket på demensen och det hade varit skönt med något som låg här i Torslanda, så Maxi Willys och Hemköp here I come!

Denna vecka har varit fylld med överaskingnar! I måndags fick jag en julklapp av Alva, en slags hämd föör de stringtrosor jag skickade ner till hene i Nairobi, ett par svart Cheap MOndag kalsonger med (som hon uttryckte det) inbyggd onani-ficka. De är mkt bekväma och jag bär dem över ett par leggings när jag är hemma. För att superhjälte-fiera mig själv en smula.

Igår var jag hemma hos ELin för att prata kina, och om jag ska skriva en självbiografi ngn gång skulle jag kunna döpa den till Tisdagarna med Elin (eller egentligen, "de korta timmarna före gympan med elin") för att anknyta till Tisdagarna med Morris och vara lite fyndig. MEN, då fick jag (eller rättare sagt hittade av misstag) en mugg hon köpt till mig i Edinburg! Jag blev så kär, det var en bild på en riktig HEMAN och jag är så lycklig!

I måndags hade även jag och Sandra vårna  underbara White Chicks kväll med hennes strip-mugg, när vi har Hasselhoff-kvällen har jag ju nu en matchande kopp! Tack Elin!


När jag ändå drar en EXAKT genomgång på EXAKT allt jag gör så kan jag även berätta att jag och lilla mammi har bokat pedikyr för oss båda på Gildaskolan 27/3, så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0