Paris je t'aime

Idag gick jag upp halv sju, sprang 40 min, åt frukost bestående av bäs banan lite fil en ostmacka och vatten. Jag har dushat smörjt in mig och är jätte fräääsch. Denna dagen ska bli lång och härlig och dileva-lycklig. jag ska dricka 11 kaffe ur min rosa frenchpress kaffe bryggare och riktigt njuta av att vara effektiv, ska ju teckna försäkringar och allt snart liksom.

MEN på blogg.se är det nån jobbig människa som har hamnat på framsidan för att hon ska åka till Paris och har gjort ett kollage av kläder som hon ska ha på sig där. AAAAH! Min frid-åt-alla stämning skönk som en sten! JAG VILL OCKSÅ ÅKA! Ska jag det - NEJ! Det gör ont i mitt hjärta, det är verkligen en sån fruktansvärd SMÄRTA!!!!

Jag vill bara GRÅTA!

Kommentarer
Postat av: frida

älsklingen min! Vi kanske ska börja planera en fantastisk parisresa så att vi känner att den iaf är i antågande, även om den inte blir av förrän på det glada 20-talet (nästa 20-tal alltså :P)? Å andra sidan har du ju faktiskt vart där massa gånger, så hon har ju INGENTING att komma med, jämfört med vilka parismoments du har haft! Låt inte detta förstöra en så underbar dag! Back till di leva sötnos!

Bamsekramar!!!

2009-06-15 @ 10:43:22
URL: http://muffinsmaffian.net
Postat av: Sabine

Åh, jag bara älskar bilden! Den visar verkligen vår tid på Schillarska. Jag saknar dig så och hoppas att vi ses snart igen. Jag måste ju bjuda dig på kesofisk snart.

Pussar!! <3

2009-06-22 @ 16:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0