Visum



Alltså GUD! Visum till ryssland och Mongoliet är i fyllda, jag betalar imorgon (ett FEM siffrigt belopp ska dras från mitt kort!!!!) och nu är vi verkligen påväg!!! om exakt 3 mån är det andra dagen på transibiriska och det är verkligen sanningen! Hjälp vad vi är coola!

Jag tog foton i automaten på  coop avenyn efter Lisebergs utbildningen idag, och det ser verkligen, på ljuset, ut som om det är från en svunnen tid, typ 70-talet. Det känns som om jag har åkt tidsresa bakåt i tiden. Hoppas verkligen allt går igenom som det ska, men vi ska söka det kinesiska först, och det nästa vecka. För ryssen som sköter allt ska på semester... Ja ja allt tar sin tid. Silja line den 11 september! Woooohooooo, det låter inte så lite olycksbådande...


Kommentarer
Postat av: Alva

Jag ær, helt enormt impad! Verkligen. NI maste berætta om allt ni tar er för dær borta!

2009-06-21 @ 16:15:10
Postat av: Mannen med de vita hängslerna

TAGGA Lina!

2009-07-09 @ 00:27:17
Postat av: Harald

Hej!

Jag har inte läst här på en hel evighet, och när jag gör det märker jag att du ska åka transsibiriska till kina.



Det ska jag också! Till våren typ. Hur udda hade det inte vart om vi åkt samtidigt och stött på varandra där?

2009-09-09 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0