Förryckt

Ja, idag projekt arbetede Frida och jag i fem timmar, fem timmar framför dator för att "bara" skriva in recepten!!!! HJÄLP! Jag bäljade under tidens gång i mig mängder av Buddha te, och som min morfar skulle sagt; det driver så...
Alltså fick jag trippa iväg till hemlighuset efter ett tag, och herregud är jag sinnesförvirrad eller är jag sinnesförvirrad?! Jag har på mig taighta 100 dens strumpbyxor och drar till ordenliget för att dra upp dem i ett enda drag, men lyckas ta tag i mina trosor istället! Aj aj aj, vem gör ett trosryck på sig själv?? Tyvärr var Fridas pappa ute i köket, så jag kände att det inte var tid att beklaga sig....

Det är inte konstigt att man döpte acnen i ansiktet efter våra grannar i öst, finnar  är verkligen ingenting man vill beblanda sig med.
 

Kommentarer
Postat av: jessika

HAHAHAHAHA! nu vet jag hur jag ska dansa på balen och studentfesten!

2009-03-04 @ 13:07:13
Postat av: fridolf

åh älskade underbara du! Stackars dig!! Livet e så svårt ibland... men vi e väldigt duktiga! Härligt att du hittat till den fantastiska danskursen också, e den inte charmig? :P

2009-03-06 @ 17:46:59
URL: http://muffinsmaffian.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0