Friska tag

Idag när jag snöt mig efter att ha varit ute och sprungit läte det precis som de första takterna till Alla som inte dansar är våldtäktsmän och då blev jag så glad! Berlin är inom räckhåll och det gör att det känns så sjukt mycket mer okej att jag bara tänker på mitt projektarbete 24 timmar om dygnet. Jag dör på det och känner för att skjuta alla dem som spridit ut lögnerna om att trean äär så lugn och skön! När då?  jag har ALDRIG i mitt liv varit så inne i focuserad i ett skolarbete under så här lång tid!


Jag ska berätta en hemlis:
En annan grej som staör mig så grymt är att jag känner i hela min kropp att jag måste få mens snart, men den kommer inte. Känner mig lite som en brunstig ko, inte det att jag rusar ut ur huset varje morgon med en enorm sexdrift, så det är kanske med som ett havande däggdjur, man vill liksom bara trycka ut det innan man dör eller får kejsarsnitt. Men viljans kraft verkar tydligen inte fungera, och kryssta känns kanske lite överdrivet. Men snart är jag desperat.

Jag hoppas vi gör yoga imorgon på friskvården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0