I valet oc kvalet

Bara en engelska resume och en franska artikel kvar, sen är jag klar!!! Och kan helt och fullt koncentrera mig på Berlin! Idag gick jag av misstag in på Eurosko på torget, och vad hittar jag i en fynd låda, svarta sneakers från Roots, uppbyggda så de är sköna att gå länge i, för bara 100kr!!! Vilket fynd! Jag hälsade även på ELin i teaffären idag, och då blev det 1 hekto Nepalisk bergsblandning (eller nåt) och en liten prov påse med munk te. Efter buddhismprovet känner jag mig väldigt inne på att dricka grönt te som luktar konstigt, allt för att få den där speciella känslan av det mögliga gräset brevid en när man som bäst stirrar in i en bergvägg och mediterar utan att röra sig, år ut och år in. Vilken tillvaro!

Jag är så arg på mitt hår! Det har en konstig slaskig färg och känns så tråkigt. Det måste hända något (ooooooj shit jag slant med nageln! vad hände med texten?? Den blev super stor! HJÄLP!) men jag vet inte vad....
Cruella DeVille eller Lady GaGa? 




Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-03-30 @ 17:10:14
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0