provad

Jag gjorde högskoleprovet. 79 av 122. Det var helt okej. Men jag vill ha det i såna nåt komma nåt siffror. Daniel som gick i min gamlgamla klass gjorde det samtidigt och vi kom överens om att allt över 0.8 var okej eftersom man då var normal smart. Medel ska tydligen ligga på 0.8-1.1. Får man under måste ju det på något sätt svart på vitt visa att man är liiiiiiiite dummare än alla andra...

Idag kom Karin över på frukost och det var så himla mysigt! Jag älskar att servera frukost, det blev scones, fil, müsli och massa frukt. Jag som över hos anna i fredags och hon gjorde en jättemysig frukost innan provet för mig, plus en gullig liten massäck som hjälpte mig igenom statistiken! 

Vi kollade på Jack. Den var faktiskt jättebra på ett gammaldags ulfigt sätt. Och herregud KJELL BERGQVIST!!!!

Det som förstörde filmen var att Jack var så ful. Gissa vem liksom..(svar: Han den som är klädd i ljust slitet jeans tyg från topp till tå) Vilken vämjelig syn!

Kommentarer
Postat av: albin

om man ser på de senaste åren så är 79 typ 1.2 eller 1.3!

2009-03-30 @ 11:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0