Det sistaste


1. när jag var sjuk såg min säng ut så här, själv syns jag inte på bilden, men det är bara för att jag är dränkt bakom alla snorpapper. Jag har även fått en finne på näsvingen som gör så sjukt ont! Bara för att jag missbrukade idominsalva för att jag snöt av allt skinn på näsan.
2. Sen när förpackar de magnumglassarna så coolt? En vän till familjen köpte den åt mig som en muta för att han kom och lagade en stol och jag, men en lugg som stog rakt upp, fett hår och feber inprincip RINNANDE ur ögonen, var tvungen att öppna.


Jag har börjat en egen peppskola! Min kalender är min gud och nu ska gud visa sin härlighet och göra mig hel som människa tänkte jag. Brevid är schema på min dag och resten av sidan är dränkt av packlistor. IMORGON ÅKER VI! DET ÄR JU SJUKT! RESFEBER RESFEBER RESFEBER!!!!!!!!!!!

Jag och Elin tar eventuellt vodkatrain genom kazakstan och uzbekistan hem från kina. Det hade varit de roligaste vykorten någonsin!!!!!

Kommentarer
Postat av: E

Jag ser att du kryssar mig från din att-göra-lista.

... Did you do me?

2009-03-31 @ 22:09:18
Postat av: Lina

Självklart bäbis!



Auf wiedersen nu åker jag!!!!!! Detta är skrivet i solglasögon eftersom de inte fick plats i väskan........

2009-04-01 @ 15:56:46
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/
Postat av: karin

åh, ska ni till kinaland? jag gillar kina, det är roligt där. akta er för maten dock. bäst mat har de i shoppinghusen. yup.

2009-04-02 @ 00:23:53
URL: http://hurtig.blogg.se/
Postat av: Läderbaggen Ulvur

lina, du är så underbart handlingskraftig! ut i stora världen.. berlin, kina. jag får inte glömma kenya, annars känner jag mig bortkommen och paralyserad. men jag ska nog också ha det trevligt på lovet: min hemlösa tjäder (sal) kommer att vara hos mig nästan hela veckan och idag har jag sett både citronfjäril och nässelfjäril = våren är här! = picknick-tajm! jag har ingen koll på hur busy du är när du kommit hem från hankypanky-staden #1 men om du känner för att prata av dig och berätta om alla underbara och vedervärdiga intryck eller bara äta scones i det gröna så får du gärna höra av dig. du är så flyktig i mitt liv kvinna!

2009-04-02 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0