Fredag



Café Esther på Linnégatan! Varför har jag inte varit där förut? Jag och Ida åt lunch där idag efter att jag försökt ta henne till i ett nötskal. Jag hittade inte, stannade folk och frågade om var mitt andra hem låg, alltså fel ställe, och var allmänt förvirrad. Men ödet grep i och vi hamnade i himmlen! Zucchinisoppa toppad med räkor och en stor ost/tomat/gurk fralla samt kaffe för 60 kr! Ochdet var så sjukt mysigt och de spelade jättelugn musik och det känndes så avlsappnande.

Efter skolan offrade sig frida och föjlde med mig till Shock eftersom jag inte vågade gå dit själv och då drabbades jag av köphetsen. Jag köpte super coola lösögonfransar och sedan gick vi vidare, hamnade på Åhlens där jag (ÄNTLIGEN!) köpte en volyme master och sedan gick med i Åhlensclub och fick köpa en mascara til 20% rabatt! Jag köpte Hypnose, och just denna dag fick man när man köpte den både den super braiga kajalpennan och sminkbortagningsmedlet med!!!! Lyx lyx lyx! Att jag spara för att kunna shoppa ohämmat i Berlin har jag redan glömt...

Kommentarer
Postat av: fridolf

<3

2009-03-24 @ 20:32:10
URL: http://muffinsmaffian.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0