Ang balen

Postat av: linnea

men vad ska DU ha? (:

2009-05-06 @ 18:46:41

Jag detta är en intressant fråga! Jag ska ha en rosa axelbandslös chiffongklänning, mina gamla balskor från nian (som jag har spritt ut att de är 12 cm, men de är de INTE, de är 10.) och en ormskinns klutch typ. Mitt problem är att jag inte vet vad jag ska ha över, och jag VILL ha någonting över! Ska prova hela outfitten när jag har vaknat till llite tänkte jag.

preparerade med gelgrejer.

Jag är en rea/gratis räv! Igår när jag kom till slottskogen såg jag några tanter som trängdes upprört vid garniertältet, aha, det måste vara ett mycket bra ERBJUDANDE! Jag rusar dit, får reda på att man ska hitta en tjej som bär på garnierlinnen och springer man med ett sådant så får man en goodiebag. Hahaha självklart hittade jag henne och gick hem med spray, shampoo, balsam och två rynkkrämer (som mamma fick..)!!!  

Från födelsedagen: Jag och moa är ju jättelika!!! Det har jag aldrig sett förut!

Nu: Brun-utan-sol och plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0