Det är soligt ute


Dagen efter våran trevliga studet/klassfest som slutade med att jag sov över hos Karin gick jag och Anton (hej 1 och ett halvt år sen sist) på en second-hand runda. Och HERREGUD myrorna emmaus, tom Börsen hade så mycket snygga grejer! Mitt köpsug var så enormt,men Anton hade sitt mission; vita hängslen, så jag focuserade på det istället. Men..det blev ett par nya örhängen från Stadsmissionen iallafall! JAg tycker de var jätte söta och jag har börjat gilla guld(färgat...100%fake är alltid bäst, det skiner ju oftast mer) så jag känner mig väldigt 80-tals fancy i dem.



Det är student om typ EN VECKA!!!!! Sjuka värld, men händiga kvinna som jag är så har jag börjat stor städa, på riktigt denna gång, inte bara knö in och stänga. Ovan har jag precis frossat i (en del) av min...öh..brudkista! Jag älskar att titta på glasen, öppna papprerna och se vad det är jag har köpt (många secondhand fynd ligger sstuvade i min garderob) och bara sitta omringad av det och känna att det är MITT! Hahaha jag är ingen barmnärd kommunist, jag är madonna materialist! Saker, ting, ägodelar, prylar....AAAAAAAHH UNDERBART!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0