Herregud 19 år

  

Enligt Anna och psykologin så har jag nu gått in i yngre medelåldern! Det känns otroligt glamoröst faktiskt! Jag är full av visdom och hade (enligt mig själv iaf) den bästa power födelsedags outfiten någonsin, detta bekräftades av att pappa, skarattade och såg chockad ut när han steg ur bilen. Men han hämtade sig snabbt och höll sedan med mig. Cindy, kitty och jag.

Men jag har blivit så firad idag att jag känner mig alldeles lycklig! Först frukost på sängen med massa presenter, varav 7 var bh:ar, en super söt väckarklocka och ett par jätte coola solglasögon. I skolan  blåste Karin en serpentin över mig och hon, jag, anna, elin och alva åt sedan en jätte fin lunch bestående av ovanstående fantastiska paj och jag fick ett presentkort på en HELKROPPSMASSAGE! Gud så underbart!!!! Sen fikade jag med Anna och Frida och då fick jag ett jätte fin ljus, Betty Boop tofflor och en little miss splendid tröja!

Jag och mamma samåkte hem från järntorget och jag kunde inte ha sagt det bättre själv:
Men vilka pluttinuttisar!!!!

Det är så vi uttrycker kärlek i min familj.

Tack för en så underbar dag!

Nu ska vi dricka champange och äta middag och jag tänker göra det sittandes i min nyinköpta telefonbänk! I LOVE IT! Passar perfekt till min pussmuns telefon! 

Kommentarer
Postat av: Big M

Grattis Grattis min lilla pudel! Hoppas att du slitter pussmunnarna med hälsan!

2009-05-05 @ 18:44:43
Postat av: jessika

VA? jag visste inte att du fyllde år! GRATTIIIS! <3

2009-05-05 @ 22:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0