Koncentrerat apatisk



Jag har precis vaknat upp från en ca 3 tim lång dvala. Jag säger vaknat upp trots att jag vaknade till när jag upptäckte att  jag höll på att somna. Mina fingrar var stelfrusna och resten av kroppen var iskall den med, det är verkligen att gå in i en bok totalt, så mycket att resten av en själv liksom stänger ner så att exakt ALL energi kan satsas på att läsa mer/snabbare/gråta. Jag kände mig smått ångest fylld igår, så därför började jag läsa om Brunstkalenderna av Emma Hamberg en av mina favoritböcker.

Men nu var det dags för en liten paus, man kan ju inte läsa ihjäl sig, tänk om jag slutar andas i viljan att ta in så mycket av boken så möjligt? Brunst känns även som en bra rubrik på mitt just-nueliga livstillstånd, brunst är för mig en smått galen kossa som neurotiskt hoppar omkring i hagen utan av vara nöjd med det hon brukar tycka är kul. Det är exakt så jag känner mig. Mamma kallar det PMS.

Men med elins mammas tjocka rosa hemstickade tröja och legging så mår storasyster Lina för tillfället bra igen.

Kommentarer
Postat av: E

Hej lina! Jag har ju som sagt tappat mobilen, så jag vet inte hur det blir imorn med kilroy och så. Vill du nå mig så har jag mailat ett nummer.

Torsdag runt 11 skulle kunna funka. delf provet börjar ett och jag vill hinna dit och förbereda mig och så.

2009-05-26 @ 23:16:30
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-26 @ 23:21:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0