Sierska



Exakt de här färgerna vill jag använda när jag inreder min lägenhet! Det ska vara vitmålatträ och torkade blommor, virkade små dukar och en lantlig romantiskt feeling. Jag längtar... Men, jag är inte säker på hur jag vill att mitt liv (abstrakt) ska se ut; en bonde med silikonbröst och sönderblekt hår i blåställ som klarar av att mjölka, föda barn och baka rabarberpaj samtidigt, eller en tomas dileva figur som lever i en 1:a mitt i stadens centrum och odlar morötter ur en mjölkkartong på balkongen. Båda fallen inkluderar givetvis målade lååånga naglar och klackskor.

En grej som totaly messar up mitt vanliga liv just nu är att min hud har gått tillbaka till finnäkelstadiet, det såg så BRA ut i några månader men nu är vi där igen FY!!! Plus att mitt högra ögonbryn är fucked up (detta är ett uttryck jag ALDRIG skulle använda mig av i real life men nu när jag skriver skriver jag det ändå, (jag såg SATC avsnittet där miranda upptäcker att hon inte kan säga I love you nyss och där säger hon ju fucked up jättemycket. Jag har blivit betingad!) Ögonbrynet är i vilket fall som helst jättejobbigt, det blir aldrig som jag vill och gör så att det ser ut som om det vänstra sitter jättehögt upp, alltså går jag omkring med en slightly förvånad look hela tiden. Det är ju kul för mig liksom. Hahaha tack gen lotteriet... eller inte!!!!

Jaja jag har ju iaf två ben och armar och allt sånt där. 

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för Elins konsert på Millies och middagen med vårruset tjejorna! Det ska bli så mysigt! 

Kommentarer
Postat av: Amalgam

Haha, jag känner verkligen igen livs-typerna! Jag är där i bland också (i framtiden) och lever farligt. Slutar bara med ångest. På tal om det läste jag ditt senaste inlägg fullt med studentångest.. Lina, ingenting i världen kan få mig att tro på att DU skulle kunna se grotesk ut i en klänning. Hyschpysch på dig, jaga iväg de där hjärnspökena. Snart vidare mot oändligheten!



/Alva



P.S. Om du ville gå på den där knife-kör-showen på musikens hus så får du ringa mig! /D.S.

2009-05-30 @ 10:38:19
URL: http://mentalgarn.nogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0