Snurrigt


Ja så sitter man här i merden igen. Idag har jag tre sakar på min agenda: skriva klart franskan, läsa på filosofi och träffa anna. Franskan känns som ett uttömt ämne här på bloggen, men filosofin är ganska färsk. Hur kan man ha en lärare som på frågan; kan du skriva tydligare, vi ser överhuvudtaget inte VAD DET STÅR!!??, svarar; hahaha ja, det gick ju fel redan i små skolan, så nej.

Jag blir liksom arg bara av att titta på boken och han jobbiga häften nuförtiden. Det är interessant, man jag fattar inte kopplingen till den alldagliga verkligeheten. Det känns som att om det är sånna här forskningar, typ varför hade vi mass utvändring? Jo du, det finns olika sätt att se på de, antingen
1. Det fanns ingen mat, det gör det i USA, let's hit the road!
2. Jag är uttråkad, du gillar inte din svärmor, du har en helig oäkting (mormon jesus), polisen vägrar lämna henne ifred och ingen av oss har någon mat, let's hit the road
3. osvosv.
Detta är inte filosofi!!! Detta är olika grader av pretantiöshet! Kanske har vi ett litet svar på finanskrisen här? Alla överbetalda "forskare" som hittar på "teorier" om det redan självklara, kallar det för obegripliga begrepp och går till histiorien? HAH?? Detta går jag inte på! Låt oss bara odla trägårdar över alltihop och leva i lycklighet!  

Kommentarer
Postat av: E

Kom ihåg: DU ÄR BÄST!

2009-05-04 @ 09:20:20
Postat av: lina

kan vi inte köpa en förstärkare tillsammans och stå och skrika det på avenyn?? med slipsar knytna runt huvudet och badringar runt magen, för att vara lite flummiga och speciella?

2009-05-04 @ 16:32:13
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0