Jag älskar...




...att fixa naglarna.
Inget ger mig ett sådant lugn och det är ren och skär meditation att fila, måla, klippa, vänta, måla igen och sedan NJUTA av fantastiska färger och skapelser.

...att det är varmt.
Gå med jackan (och snart ingen alls!) i handen iklädd solglasögon under bersåer av syren, ååååh underbara värld!!!

...att vara ensam hemma.
Det händer faktiskt mer och mer ofta nuför tiden att jag kommer hem från skolan och får låsa upp dörren, och det är så fantastiskt!!! Det är tyst, man kan göra vad man vill, bara sitta och stirra rakt ut om man skulle känna för det, utan att någon kollar på en eller knackar på dörren eller på annat vis rubbar ens cirklar.

...att snart kunna göra var jag vill på riktigt.
Vad ska du göra i höst, nästa vår... Det är för första gånger frågor med mer spännande svar än att börja skolan igen!

...att det finns en stad som rymmer alla mina abstrakta drömmar:



Vad finns det att vara lessen för? På något sätt har religionsdiskussionen där jag luftade mina extrema låt-oss-införa-dödsstraff åsikter gjort mig på ett sådant fantastiskt humör! Jag känner mig helt Hollywood glamourös i min flätfrisyr med rosa "pannband" och blev tom stoppad av en tant i Vasaallén som sa att hon tyckte jag var jättefin!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om det är någonting som säkerligen alltid får en på gott humör är det att läsa din blogg - helt underbar!



Naglarna är för övrigt fantastiska :D <3

2009-05-26 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0