Mina bröst är som svalor som häckar

Åh min nya kinesiska super bh gör mig så lycklig! Jag är inte en längre, det är verkligen jag och mina bröst! Och det känns så himla bra!Hade jag haft den på transsibiriska hade jag verkligen inte frusit! Den är så stoppad att ingenting kan tränga igenom. Resan genom sibirien gjorde mig nämligen väldigt bröstfixerad, det ända jag kunde tänka på långa stunder var att jag vill doppa dem i ngt varmt, är brösten varmare än resten av kroppen sprider sig värmen vidare på ett sånt skönt sätt. Men nu är det slut på sånna käldvanföreställningar! Nu är vi en superduo.

Annars rensar, rensar och rensar jag! Herrejesus, jag visste inte att JAG haft så himla mycket grejer uppe på vinden! Hjälp! Jag har kollat igenom, slängt sorterat bort, sparat och det är fortfarande sju kartonger kvar!!! What to do?! Jag står liksom till halsen av alla mina huvudgubbsteckningar, fyllda med klotter (som jag själv säkert kallade poesi) och hjärtskärande små kollage, bl.a. en bok där jag på utsidan klippt ut röda hjärtan och i dem skrivit "kärlek är att ha en lilla syster". När jag visade det för mamma började jag verkligen gråta, så rörd av mig själv. Heeh. 

Nu har vi varit hemma och jag är fortfarande sjuk. Det gör mig förbannad, jag vill ut och springa och visa min Ipod hur mycket jag saknat den, men inte. En annan grej som gör mig aaaaaaah så ARG är mitt bilkörande. Jag blir heeelt vansinnig för att jag inte kan allt direkt, jag kan inte köra rakt, inte svänga utan att minst slå av backspeglarna och repa de imaginära bilar som står utmed parkeringsplatserna där jag drar fram och jag gör för häftiga rattrörelser. Varför kan inte jag när folk som är helt dumma i huvudet har körkort? Men jag har 20 körlektioner inbokade de närmsta tre veckorna - jag SKA ta körkort!

 

Ångest personifierat i ett ord. Det är verkligen synd om människorna!

Kommentarer
Postat av: linnea

men lina, du tycker inte att du har lite höga förväntningar? jag började övningsköra innan jag fyllt 17 i varje fall och höll på typ ett och ett halvt år (ingen stress alls där iaf). tålamod & övning ger färdighet, precis vad man hatar att höra men nästan alltid behöver höra. du kommer fixa det, helt klart! men det hjälper inte att bli arg (:

2009-11-23 @ 13:15:47
Postat av: jessika

hahaha gud vad jag har saknat dina blogginlägg! jag sitter här och skrattar så tårarna rinner. bilkörningen tar ett tag! jag har övningskört i tre år och kan fortfarande nästan ingenting. hehe. och ändå har jag uppkörning om mindre än en månad. lite dålig planering där, kanske. hursomhelst, som du sa, folk som är helt dumma i huvudet har ju körkort, så du kommer absolut att lyckas för du är allt annat än dum i huvudet! KRAM

2009-11-23 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0