New moon

Mina damer och herrar, jag vet inte vad jag ska säga. Jag känner mig helt utblåst, men samtidigt så full av känslor att jag vill vända ut och in på mig själv och ta en slickepott och riktigt dra bort alla smetiga känslor och hormoner som likt demoner (eller flubber) intagit min kropp. Det jag behöver är en slags Twilight exorsism, typ en gubbe som mässar något tagit ur dagens nyheter medans jag får springa av mig all frustration ( i brygga såklart) upp och ner i trappa. Jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag och Sandra har fikat på tintin, och under två timmar har vi stönat, kvidigt och pratat ur oss så mycket man kan klä i ord, men det räcker inte. AAAAAH!

Men, jag kom på hur mycket jag behöver och älskar sandra när vi går längs engelbräcks gata och hon utbrister:
Det är så skönt, snart är det verkligen december och då får jag äntligen börja lyssna på peter jöbacks julskiva på riktigt.

That's what friends are for!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund på min blondinblogg, ta chansen och fråga vad som helst ;)

2009-11-21 @ 20:48:02
URL: http://blondinmemsie.blogg.se/
Postat av: M

GRRRRRR!!! SNYGGGGGG

2009-11-23 @ 14:41:05
Postat av: Smsa Låna

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 01:50:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0