utveckling

Idag hade jag min super bh på mig, gud vad jag älskar den! Jag och brösten övningskörde, vaccinerade oss och åt lunch med anna och frida på le pain francais! Jätte jätte underbart att träffa dem och sitta och fika i stan!!! Jag känner mig som en lantis i new york. Typ. Men jag trodde super bh:n kunde stå emot alla sorters känslor och vindar, min inte när anna ternheim sjunger shoreline. Det går genom märgen!

Här har vi beviset på nördigheten jag och Elin odlat under två månader. Kepsar, ryggsäkar på magen och inget smik så långt ögat når! Jag kan även avslöja att vi inte rakade armhålorna så ofta man borde! Inte benen heller för den delen heller.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0