Underlivet i kina

Hej hej halla allihopa, jag ser har att det faktiskt ar nagra som kikar in och da maste jag ju passa pa att skriva av mig lite av det som inte kan hamna pa resdagboken/ikina.

For typ en vecka sen tog vi nattbussen fran Quanshou till Guangshou, sa mysig typ som nattbussen i harry Potter! Riktiga sangar alltsa! Jag lag i en SA tight sang overst i mittgangen, jag kunde typ inte vanda mig och hade inte hunnit byta till gosklader innan vi hoppade pa, eh ojojoj da. Jag hade dagen till ara mina super stela skara in alldeles for mycket nar man sitter ner jeansshorts pa mig. Eh ojojoj da nr2. Herrejesus, jag forsokte hasa ner dem diskret under tacket och knappte upp dem, men eftersom jag har en tendens att sova valdsamt och vakna med tacket lite var stans kunde jag inte ta av dem i en buss dar folk horde vad man tankte. Det enda jag tankte var: SVAMPINFEKTION SVAMPINFEKTION SVAAAAAMPIIIINFEEEKTIIIOOOON!!!!!!!!! Men jag tanker som tur var fortfarande pa svenska sa det blev inte pinsamt.

En annan grej ar kinesernas kansla for soundtrack. Varje gang man besoker nagonting, typ tempel museum park el dyl sa ar det en hogtalare nagonstans i buskarna som sprutar ut panflojt i olika versioner. Sen kan det ju bli for mycket, nar vi var pavag upp mot kinesiska muren harde vi Har kommer alla kanslorna pa en och samma gang, tatt foljd av the botten is nadd, sa de lyckas ju fa till ratt goa parodier pa sig sjalva ibalnd....

Men pa bussen var man tvungen att somna till Eraser med Arnold Swachnegger eller vad manniskan heter, alltsa bilkracher och skjutvapen. Oh sa rofyllt pa kinesiska skumpvagar.... 

Kommentarer
Postat av: Peter

Är det sant? Per gessle på kinesiska muren, det måste varit din ipod

2009-10-24 @ 19:19:28
Postat av: Lina

nononon! det var fran ett cafe! Heeeelt sjukt!

2009-10-25 @ 15:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0