Bye bye valentine

Jag är inte riktigt säker på att det rimmar, men det gör ju ingenting?! Det jag vill säga till min kära klementin valentin rosaochfluffigt är iaf hej då! Hej då hejdå, no more blogg.se -------> men hej blogspot! Hehee jag ska bli en bättre bloggare i mitt nya liv kanske? www.frokendoris.blogspot.com är mitt nya alterego i vilket fall som helst. Jag är så himla imponerad hittils! Så bra!!!! Varför började man inte där? Nytt liv, ny blogg that's how it is these days!



Men jag bajsar fortfarande inte.

Kommentarer
Postat av: jessika

oj men oj men oj! känns lite som slutet på en era haha! men ska leta reda på den nya med en gång! hoppas att du uppdaterar oftare där... :) puss

2010-02-07 @ 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0