Föreställningar



Om shakti om shakti om shakti om. Så låter första spåret på meditationsskiva som kom med shaktimattan jag och moa fick i julklapp. Sjunget av en ganska rapp kille så det är faktiskt ganska catchy. Men idag när jag spikmattade mig gick jag ifrån min tardition att lyssna på typ valljud och lyssnade på Ted Gärdestad istället, min återfunna kärlek! Gud vad bra han är, en riktig mysfarbror! I vilket fall som helst bläddrade jag fram till en av mina favorit låtar, Come give me love, men, jag hade glömt så mycket känslor den väcker hos mig! Den är verkligen en låt jag känner att jag vill ha på min begravning. Så fin och ett så vackert avsked, men att föreställa mig detta gjorde mig så lessen att jag grät lite i min inte så djupa avslappning.

Note to self: Tänk inte så himla mycket.

Nu har jag googlat lite på yoga, skulle vara så härligt att börja med det igen.

Note to self: Tänk rena tankar.

Om shakti.

Kommentarer
Postat av: jessika

hahahahha och åh jag vill också börja med yoga! det verkar så himla skönt!

2010-01-14 @ 09:54:45
Postat av: jessika

hade inte hört låten innan så spotifyade den och den var väldigt fin! förstår att du vill ha den på din begravning faktiskt.

2010-01-14 @ 09:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0