Happy New Me

Ja, vem kan ha missat att det är ett nytt år? Inte jag iaf! Låt mig lista 2010!
Vem jag vill gifta mig med:
- Den snyggaste i Little Brittan (a.k.a Sebastian)
- Lady Gaga
- Edward (om han blir glad istället för så lame som han varit det senaste)
- Rickard Wolf
- Johnny ( i dirty dancing, inte Bravo)
Vad ska jag uppnå:
- Körkort
- Matte C, med gott humör!
- 1,5 på högskoleprovet
- Vara en otroligt motiverad människa som inte ger upp
Vart vill jag resa:
- Paris
- London
- Berlin
- Amsterdam
- Pridefestivalen
- Hultsfred
Hurra hurra hurra, det riktigt kliar i fingrarna när jag ser det såhär framför mig! 2010 är även året då jag tjänar så mycket pengar att jag inte känner mig hämmad i min personliga utveckling (och absolut inte hygienen, groose) och reser mycket. Let's do it!

 

Igår såg jag för andra gången på 72 timmar The Jane Austen bookclub, jag vill ingå i en sån klubb! Så himla mysigt! Netwerka!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Eeeeey glöm inte Rooooom! Im going back! Vad sägs dejt på onsdag?

2010-01-08 @ 14:44:15
URL: http://onecitygirl.blogspot.com
Postat av: jessika

åh har saknat ditt bloggande! och saknar dig! har fortfarande inte letat igenom mitt bagageutrymme (skyller på att det är för kallt för att ens gå ut till bilen) men pappa kom för några dagar sedan in med din ljusstake och frågade om den var min, så vem vet, kanske finns det hopp om att återfinna även dvd-skivorna? jag ska söka igenom bilen så snart jag får ork att flytta mig från datorn! puss puss

2010-01-08 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0