Pyssel

Universitetet har börjat, jag har haft två gympa grupper vilket resulerat i träningsverken från hell, jag kan inte sätt mig på toaletten, och ska ha ännu en grupp idag. Hehe hjälp. Börjar 9 idag, så jag utnyttjar sovmorgonen till att baka ett pajskal. Har matdag idag och ett väldigt pressat schema. Men som tur är kommer alla hem sent, så det går nog bra ändå.

Men imorgon, ack värmeland du härlga och ljuva eller var det nu är, ska jag och Snadra se New Moon igen! Aaaaaah! Så underbart! Jag längtar efter att sitta dreglande på en biograf!
Hmm, finn fem fel på Carlie(öh på stavnig jag kommer verkligen inte ihåg);
1. fula byxor som sitter sjukt fult
2. rökning, det stog ingenstans att vampyrerna rusade ur byggnader för att ta sig ett bloss
3. take-away, han är ju typ utrotningshotad så han borde inte stödja massproduktion
4.lite oskarp är han allt
5. finns inga fler fel, förutom detta är han perfekt

Igår hade jag körlektion och det var det gamla vanliga maktspelet mellen mig och Guy, han tycker jag är dålig, jag tycker jag är bra. Vem vinner?

Kommentarer
Postat av: jessika

HAHAHAHAHA alltså "finns inga fler fel, förutom detta är han perfekt". hahahahahahahahhaa det stod ingenstans att vampyrerna rusade ut ur byggnader för att ta sig ett bloss... hahahahHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA. så himla klockrent lina! ack värmeland du sköna tror jag förresten det är :) puss puss

2010-01-20 @ 22:53:54
Postat av: jessika

fula byxor som sitter sjukt fult hahahahaha

2010-01-20 @ 22:54:24
Postat av: Anonym

hihi, önska bara du uppdaterade oftare 0:)

2010-02-02 @ 17:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0