Tomorrow tomorrow tomorrow

Ja hå hå ja ja! Imorgon börjar jag alltså på Göteborgs Universitet och kommer börja svammla osammanhängande om kursare, tentor och EGET ANSVAR!!! För att ingenting, och då menar jag INGENTING är ju som på gymnasiet! Jag kännner mig faktiskt redan lite  klädsamt osammanhängande och svamalar  gör jag också - så det går nog bra! Jag och Elin har stämt möte 8:40 vid den fyrkantiga statyn nära näckrosdammen och ska sedan gemensamt intaga vuxenstudierna! Coolt.

Haha förenade igen! Alltid redo och med våran erfarenhet av att ta sig igenom obegripligheter borde väl Franska Grundkurs 2:s studieplan inte vara alltför komplicerad??

Kommentarer
Postat av: Krull

Heja Lina! Btw, din vilja är min lag. Jag har nostalgi-rustat bloggen och försökt skriva lite. Puss!

2010-01-18 @ 12:00:41
URL: http://alvasfloskler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0